Wat wij doen
In ons meer dan 20 jarig bestaan hebben we een heel arsenaal aan methoden, trainingen, workshops en methoden ontwikkeld die je stapsgewijs kunt inzetten in elk van de 3 fasen van identiteitsontwikkeling.
Identiteit ontdekken
Wat is het bestaansrecht van jouw organisatie? Wat maakt dat je werk er echt toe doet? Bij de Betekenisfabriek ontdekken we wat je unieke bestaansrecht is. Door te kijken naar de diepste drijfveren van jullie mensen en die om te zetten in een schitterend, richtinggevend identiteitsbewijs. En we helpen je dat identiteitsbewijs helemaal waar te maken.
Identiteit waarmaken
Nu de identiteit van jullie organisatie scherp is wil je het ook waarmaken. Jullie ambities in het identiteitsbewijs vragen om aangepakt te worden. Echte pure identiteitsgedreven organisaties zijn zij die voortdurend bouwen aan hun dromen en zich niet laten afleiden door omstandigheden. Die het identiteitsbewijs als uitgangspunt nemen voor al hun handelen. Van werving van nieuwe medewerkers, productontwikkeling, leiderschap tot marketingcommunicatie. Maar hoe doe je dat? Waar begin je dan? Wat eerst en wat later? Hoe zorg je ervoor dat alle medewerkers en klanten zich gaan verbinden aan het identiteitsbewijs?
Identiteit innoveren
Hoe meet je de harde maar vooral ook de zachte waarden van het identiteitsbewijs? Is dat mogelijk? En is dat noodzakelijk? Ja, is ons ondubbelzinnige antwoord. Want wil je niet weten welke fasen een medewerker en een klant doorlopen om zich de identiteit eigen te maken? En tegen welke blokkades zij aan zullen lopen? En wat zijn dan de interventies om bij te sturen en te innoveren? Wij zien te vaak dat deze stap wordt overgeslagen waardoor de gerichte voeding van het merk en de merkidentiteit langzaam uitdooft. Dat bracht ons ertoe om je te helpen een sturingsdashboard te ontwikkelen en inzicht te krijgen in de identiteitsontwikkeling van jullie organisatie en klanten.