> Workshops & Trainingen
Welke kennis en ontwikkeling heb je als organisatie nodig om je identiteit waar te maken in de praktijk? Wanneer je als organisatie je identiteit effectief wilt vertalen in de praktijk, loop je soms tegen de grenzen van de interne vakkennis en know-how aan. Ben je hier als werkgever of als individueel professional? Kijk hieronder wat we voor jou of je organisatie kunnen betekenen. Blijf je identiteit waarmaken en ontwikkelen door te leren welke kennis, middelen, technieken en methoden je kunt inzetten in je eigen praktijk.
> Workshops
De kracht
van identiteit
Ken je de kracht van identiteit? Weet je wat de drijfveren van jouw organisatie zijn? Wie zou er wat missen wanneer jullie er niet meer zouden zijn? Welk vraagstuk lossen jullie op? Als je op zoek bent naar antwoorden op deze vragen volg dan de workshop en ontdek wat het voor jouw organisatie en jouw klanten kan betekenen. Leer wat de 7 pijlers zijn van identiteit en hoe deze richting geven bij alles wat je doet.
5 valkuilen bij Implementatie
Ben je enthousiast aan de slag met de identiteit en heb je het gevoel dat het niet lekker loopt? Begrijpen de andere medewerkers jou even niet meer? Of snap je niet waarom zoiets moois als de identiteit niet direct wordt opgepakt? Reageren klanten niet zoals je verwacht had? Dan is de kans groot dat je enkele valkuilen over het hoofd hebt gezien. Ontdek hoe je kunt lachen om jezelf en leer valkuilen te omzeilen.
Wanneer is identiteit Realiteit?
Ja, goeie vraag! Wanneer ben je eigenlijk geslaagd? En waar meet je dat dan aan af? Medewerkerstevredenheid? Nee. Klanttevredenheid? Ook niet. Is een identiteit eigenlijk wel meetbaar? Jazeker! Leer hier hoe je een identiteit scherp meetbaar kunt maken, hoe je meetmethoden en meetinstrumenten kunt ontwikkelen en gebruiken. Hele praktische tips die je direct kunt gebruiken. Want op basis van de uitkomsten zal je al dan niet moeten ingrijpen of bijsturen. Toch?
> Trainingen
Chief Identity Officer
Maak van je organisatie een beweging!
De organisatie-identiteit ontdekken, beschrijven en laten leven is een vak! Identiteitsmarketing is een heel jong vakgebied en de Betekenisfabriek is de mede-ontwikkelaar. Wil jij dat leren?
Dan rusten we je toe om in jouw organisatie het verschil te maken en ‘voorvechter’ te zijn van een scherpe een doorleefde identiteit. Dan wil je niet anders dan de identiteit aanjagen, borgen, bewaken, en onderhouden. Dan ben je iemand met een specifieke rol binnen de organisatie om de identiteit in de praktijk te laten slagen: ofwel een Chief Identity Officer (CIO).
We hebben deze leergang gebaseerd op actuele literatuur en op alle cases die we in de afgelopen 20 jaar hebben doorlopen. Een schat aan ervaringen.
In Company Trainingen
Wil je actief een bijdrage leveren aan de totstandkoming van jullie identiteit? Wil je ook investeren in jezelf? Wil je meer leren over de kracht van identiteit, adoptie, framing, organisatiegedrag? Wees dan alert en geef bij ons of bij jouw eigen organisatie aan dat je wilt participeren in het identiteitstraject.
Bij het ontdekken van jullie identiteit kun je getraind worden als kwartiermaker of, wanneer de identiteit beschreven is, in het ontwikkelen van nieuwe dienstverleningsconcepten.