Wanneer wij in onze opzet geslaagd zijn

Wij laten betekenis leven als:

1

Identiteitsmarketing in 2020 een herkenbare en aantrekkelijke stroming is onder Nederlandse bedrijven en instellingen. Minimaal 15 procent van de ondernemingen zijn liefhebbers geworden van het gedachtegoed en hebben het in hun organisatie verankerd. Tal van initiatieven zijn ontstaan om het gedachtegoed verder te brengen;

2

Identiteitsmarketing in 2020 een erkend vakgebied geworden is binnen het HBO en WO in Nederland en Europa. Identiteitsmarketing wordt op verscheidene Europese hogescholen en universiteiten gedoceerd en staat als belangrijk thema op de internationale onderzoeksagenda;

3

We zien dat in 2020 het denken in betekenis is toegenomen in onze maatschappij. De eerste contouren van een betekeniseconomie (betekenisvolle ondernemingen die diensten aan elkaar verlenen in een bepaald gebied) worden zichtbaar.

Copyright de Betekenisfabriek 2013 | Spinnerij Oosterveld, Enschede | 06 - 16 41 11 26