Minor Identiteitsmarketing voor derde keer van start

Betekenisfabriek-0269

Vanaf 6 februari gaat de de minor identiteitsmarketing weer van start. Twintig studenten leren de grondprincipes van betekenisdenken, de koppeling met marketing en de vaardigheden van identiteitsmarketeer. Ook gaan ze zelf aan de slag bij een organisatie. Identiteitsmarketing in het echt dus!

In de minor Identiteitsmarketing van Saxion leer je als student hoe je op een eigentijdse wijze van betekenis kunt zijn voor organisaties die een constructieve bijdrage willen leveren aan economie en maatschappij in de 21e eeuw.

Vragen die aan de orde komen zijn, o.a.: Wat zijn mijn diepste drijfveren en unieke kwaliteiten? Wat wil ik voor wie betekenen? Hoe bepaal ik de identiteit van een organisatie? Hoe kan een bedrijf winstgevend,duurzaam rendabel en betekenisvol tegelijkertijd zijn? Hoe vertaal ik de identiteit van een organisatie naar een strategisch (marketing)beleidsplan? Allemaal vragen, en zo zijn er nog veel meer, waar de minor Identiteitsmarketing antwoord op geeft.

Laat een reactie achter

Copyright de Betekenisfabriek 2013 | Spinnerij Oosterveld, Enschede | 06 - 16 41 11 26